Wednesday, March 23, 2011

Sori Sori Naik Lori...

Salam buat semua..
sori kepada semua sebab dah lama x hupdate blog ni. mula2 buat blog ni berkobar2 dengan idea yg melimpah ruah bagai nak rak la...tapi sebenornye mmg susah jugak rupenye jadi blogger ni ye...baru la den tahu..

Sori morey naek lori...hehe

so entry kali ni den nak mintak maaf sesangat. pasai apa plak nak mintak maapkan?
yela..sebagai manusia biasa..kita sebenarnye x lari dari melakukan kesilapan.. itu adalah lumrah alam fitrah manusia. tetiba jeh...

ye la sejak berblog ni mungkin ade yg baca blog eden nih..dan mungkin ada yang kurang senang dengan gaya penulisan atau sebaliknya yang bersangkutan dengan blog eden yang baru setahun jagung... belum lagi setahun pun..hikhikhik... so kepada pembaca blog den yang tak suke dan x komen blog den ni tapi menyampaikan komen tersebut secara tersembunyi melalui orang lain.. eden dengan rela hati dan berfikiran terbuka memohon maaf atas semua kesilapan tersebut yang mungkin membuatkan orang2 tersebut membuat anggapan yang pelbagai pada diri ini. tapi pape pun den sebenarnye memang xde niat lain atas tujuan tersebut. seperti mana yang telah den nyatakan dalam entry pertama. blog ni hanya untuk menghiburkan eden dengan mengimbau pengalaman dan pendapat den tentang persekitaran den. so kalau orang nak cakap2 ...den nak buat cam mana? bukan leh p tutup mulut orang..... banyak orang, banyak la ragamnye.. tak gitu pak jabek?

tapi teguran ke arah kebaikan yang disampaikan itu akan den cuba perbaiki..sebab diri ini sangat lemah.
anyway thanks for remind me about that. kepada yang suke baca blog org tu. terima kasih ye!

No comments:

Post a Comment