Rabu, 11 Mei 2011

Aku yang Hot ler?

Hai kengkawan aku yg gojes dan shantek!!
ni ler kumpulan iols ngan kak tam yg gojes sangat taw!!

lama dah aku tak hupdate blog.. malas nak nulih. pastu plak banyak sangat keje skang nie... tapi hari ni jari-jemari ni cam teringin menari-nari atas keyboard untuk menulis coretan baru di bulan Mei 2011.
ok topik kali ni adalah "hot" bukan hot FM tau. lebih panas  cam pisang goreng.. boley??? hehehe..

skang ni memang ramai sangat yang HOT..khen? banyak sangat maksud hot tau...korang leh pikir sendiri?
oklah...hot yang pertama, skang ni sure korang yang tinggal kat Malaysia ni tak kira la di mana juga tempat korang tinggal kat kampong ke bandar ke mesti korang terasa sangat kesan perubahan cuaca yang sememangnye menjadi hot tetibe jeh...erm...mungkin disebabkan oleh banyak faktor....salah satunye mungkin disebabkan oleh kesan aktiviti manusia dimuka bumi ni yang banyak sangat buat onar....onar cam aktiviti harian, pembakaran terbuka, penebangan hutan, pencemaran dan lain-lain yang mungkin korang paham kot maksud aku di sini. selain tu jugak, fenomena hot ni jugak mungkin disebabkan oleh balasan dunia terhadap sume dosa-dosa kita yang dah tersangat belambak dan bertapuk-tapuk. al-maklumlah kini kita cam dah masuk ke akhir zaman.. aku pun x terlepas la dari perkara inew... (matila...carut diri sendiri)

ayooo....panasss sangat sundalsss....

ok hot yang kedua plak, aku sejak terbaca blog diva itamrazali pasal post die tentang supplement Super White tu yang akan menjadikan aku akan kelihatan lebih hot dan gojes, aku rase cam hot semacam je... (berangan sendiri) kalau kita x appreciate diri kita sapa lagi nk appreciatekan? tak gitu kak tam? (matila kene hanjeng pas ni)...tu yang rase hot dan gojes je....tengkiu la pada diva tam sbb sudi mencemar duli menjadi follower aku yg ke-10.. dan sudi berkongsi tips untuk menjadi gojes bersama. muahahahaha....kalo ade mase leh lah buat reunion untuk kumpulan bloggers yang gojes, santek dan malatop! (matila kene carut pasal ober sangat) tapi aku yakin...memang pun kan kak tam?

erm....gojes tak weols pak jabek???

hot yang ketiga plak, ialah hot dengan sorang cik kie kat tempat tinggal aku ni.. die ni perwatakan die sama je cam watak mami jarum. depan aku sikit punya baik, lembut gigi dari lidah.. depan aku die kutuk org lain.. tapi aku ni kira x amek pot sangat. tapi yang menjadikan aku hot ialah bile aku dengar pulak org lain citer kat aku yg cik kie hanjeng ni duk kutuk aku plak kat org yang die kutuk depan aku hari tue. kira die ni suke bawak mulut cam babi tonyok je! geram sial...erm...ni la hidup.. ada masa ko kat atas ada masa ko kat bawah. patutl la ko sering je kene pulau dek kenkawan ko!

ni ler mami joyah cucuk jarum itew...

apa-apa pun ini lah realiti dunia kehidupan dalam Dunia Farel! Adioss .....Chau Bedah!!!!

2 ulasan: