Isnin, 16 Mei 2011

Coti oh Cooti!!!

Erm dua tiga hari nie x leh berbloging plak. katenye sedang wat mentainence khennn... tapi xpe la sebab bukan aku sorg je yg di block oleh blog spot nie sebab sume blogger laen pun sama jugak khenn.... Hari nie aku kesunyian di opis dah la hari minggu yang lepas pun aku kesunyian di bilik je melayan rancangan masak-masak jew. sunguh sadis hidupku khenn... memang aku sorang jejaka yang sedey... sume org sedang bergumbira bercoti sakan pusing Malaysia. erm....ade aku kesah? tapi sebenornye memang aku kesah...sebab aku x leh ikut skali.. gitu khenn kak tam? (matila kene carut)

kak yam aku nangis taw sambil jawab tepon nih....sob..sob

hari nie kat unit aku di opis ni pun tinggal bape kerat staff je. (bukan mati kene kerat ngan mona efendi) matila tak reti bahse khennn... Kak Yam coti honey moon ngan laki die nun di seberang takir sambil bawak seguni gambir... muahaha... amboi ko kak yam kemain lagi yer! (matila dibelasah kak yam pas nie) larikkk!!

 hamboi-hamboi.... kemaen lagik ko ye kak yam! honeymoon sakan norr....

bos besor pun sama jugak coti-coti mesia katenyer..siap bawak anak bini makan roti...muahaha (Bosss...Jalan tu elok2 ye...) Slamat Bercoti dan Berpati....xpe sume keje saya boley buat bosss (matila kaki ampooo)

 ok boss..dont worry i'll take care the office....gitu khenn....

si odah pun sama. coti mengojut katenyer...padahal aku yang saje-saje wat-wat terkojut sebab ramai sangat yang coti sakan nih..(sambil wat muke menyebik kejelesan...gitu khennnn)

aku x jeles pun taw....(uhuk..uhuk..mencik lahh...!)

so last-last aku jugak ler yang ditinggalkan kesorangan sambil layan lagu kak eton binti meon kat opis nih.. naseb la esok coti khenn.... erm rase nye cam nak kuar bercoti jugak lerr sebab semalam member aku  si Mat Kentol ade call ajak kuar g Wet World Shah Alam ngan dua lagi member kitorg si Joyah Spot ngan Tipah Tonggek. diorg nie siap plan nak masak-masak bagai untuk picnic esok taw... kelazzz la korang nie.. aku rase teruja sangat taw..so aku pun siap plan nak kuar malam nie nak gi cari suar mandi jenis yg ikat-ikat kat perut tu yang ala-ala bay wacth pakai kat tb tu..... gitu khenn walaupun sebenor nye perut pun non ado.....yang penting aku cute ye kak tam...hahaha
 gini ler rupe suar yang aku nak beli tue...gitu kelezzz sgt khennn...

ermm...tak sabar la aku nak bercoti main air sambil cuci mate kat Wet World Shah Alam esok taw... sambil main air bole wat pose manje kat sitew...aku yakin sangat baju aku akan basah taw.. muahaha

erm...nak coci mate kat Wet World Shah Alam esok taw!!!

2 ulasan:

  1. eiiii..ko kapel ler cepat2 supaya ilang sunyi atau adakah ko menunggu kulitmu puteh gebu sptku diriku yg terlampau santek seblum menceburkan diri di dalam bidang ngorat mengorat...gitew...*hugs*

    BalasPadam
  2. erm...aku pun same je cam ko kak tam.. dah banyak kali bercintan cintun nih.. tapi sume tak lekat.. kene bubuh gam uhu kot baru tak terchabot kot...gitu khenn... skang aku sedang membina body nk shantek cam ko jugak taw...gojes katenye...muahaha (lap u kak tam!) matila lesbo....

    BalasPadam