Sabtu, 29 Disember 2012

Salam Hujung Minggu di Hujung Tahun 2012

Salam uolss... erm... diam tak diam, dah sampai ke penghujung tahun 2012 sudeh... tapi blog i ni baru entry ke-3 katernyer. ni sume disebabkan angan2 dan semangat yang berkobar-kobar di awal tahun je nak hupdate blog. hehehe....

apa2 pun. banyak sangat kisah suka dan duka yang aku lalui sepanjang tahun ini. dan yang paling bermakna hidup aku semakin berubah setelah dapat kerja tetap seperti yang diimpikan selama ni. alhamdulilah sangat. harap2 aku akan dapat menabur bakti pada negara. cewahhh!!! ayat khennn...

ok2... tetiba pagi sabtu cam gini mood nak nulih blog datang plak. tapi tak tau nak tulis ape? cite pasal jalan2 vietnam hari tu pun belom abih lagi. tapi takpe aku akan sambung lagi entry tu di lain masa pada tahun depan ye... hehehe

apa2 pun just nak wish korang sume.. selamat tahun baru 2013. semoga rezeki kita dilipat kali gandakan pada tahun depan.. so boleh la jalan2 sana sini lagi..

by the way, next week i'm gonna fly again to somewhere around Sumatera!!! bye uolsss...


tetiba je post gambo besday kek i masa sambut ngan family i awal tahun 2012. ermmm... tu menunjukkan dah lame aku tak hupdate blog ni khen... dah nak basi siap berkulat suda blog ni khenn... so tahun depan azam aku akan jadi lebih rajin yek!! muahhh uolsss....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan