Ahad, 27 Januari 2013

Happy Belated Birthday!

Salam uolss.. amboi satu hari dua entry ye! hehe pecah rekod setakat ni taw. erm... ni ler bukti kesungguhan azam tahun baru aku. huhu.. ok untuk entry kali ni aku nak citer pulak pasal sambutan hari jadi aku ler.. sebenornyer citer ni lebih dulu berlaku sebelum sambutan maulud nabi tu. tetibe lepas buat citer pasal entry maulud nabi tu teringat pulak pasal hari jadi aku ni. hehe.... bile le nak buat entry jalan2 padang tu ye? huhu

ok entry ni pendek je. sebenornye aku just nak ucapkan bebanyak terima kasih pada semua yang ingat dan menghargai aku semasa my besday eve hari tu. tahun ni genap le umur aku yang ke-27 tahun. pejam celik pejam celik dah menghampiri 3 series ye uolss...

tapi sayangnye untuk tahun ni, aku tak dapat sambut besday ngan famili macam tahun lepas. well as u known, kekangan masa dan kerja lah ape lagi khenn... tapi takpe, aku masih tetap gembira sebab setiap tahun, pasti ramai kawan2 yang mengingati aku walaupun aku ni nan hado je khenn...

Facebook ko jangan kiralah.. punye banyak wish yang aku dapat kat wall. so terpaksalah i merajinkan diri membalas setiap ucapan yang ditulis kat wall tu. sbb appreciate sgt pada diorg semua. walaupun tak kenal dan tak pernah jumpe, tapi aku hargainye. kawan di alam maya.

dan yang paling bestnye jugak, time tu jugak ialah hari kerja. dan hari yang sama jugak lah aku ade meeting dari pagi sampai petang hokayy.. so u can imagine how bored i am during that day mendengar perbincangan meeting. huhu... so petang tu aku balik on time ye. selalu aku over time. tapi sebab letih sangat aku pun balik la ikut masa yang sepatutnye sebagai memanjakan diri ini pada hari kelahiran diri sendiri.

dan yang paling bestnyer jugak, ada la dua orang sahabat aku ni yang sambut besday aku hari tu. Orang pertama ialah my opismate merangkap adik angkat aku. nama nyer biarlah rahsia. die siap buat surprise kat aku taw masa kat opis pagi tu. terharu plak sebab dapat sekeping kat ucapan hari jadi. time tu aku ke pantry bancuh milo untuk minum pagi, time tu aku tengok die duk sibuk buat kerja die tu. so aku tegur bersahaje je la. rupa2nye, time aku kat pantry, adik angkat aku yang sorang ni senyap2 gi letak kad ucapan tu kat PC komputer aku. so bile aku balik ke tempat aku pun ternampak la sekeping kad dalam sampul warna pink yang tertulis nama aku. bile buka dan baca, aku senyum je. rase terharu sgt. sebab xde org pun sebelum ni buat mcm tu kat aku. anyway thanks ye M*8y**.
orang yang keduanye pulak, my best friend, Hafiz Fikri, die ni slalu je tahan dgn perangai aku ni khenn. slalu je gaduh pastu baik pastu gaduh. anyway tahniah jugak kat ko ye sebab dah selamat diijabkabulkan dgn pilihan hati ko. time balik rumah dari opis, mamat ni telefon aku cakap ajak kuar makan malam sama2. die nak belanja sempena hari jadi aku ni. so aku pun ok je. ye la orang nak belanja. aku pun on je. tapi satu je yang aku selalu hargai Hafiz ni sebab die ni jenis yang pemurah dan kerap belanja orang lain. semoga murah rezeki ko ye my friend..aminn!! so kami pun gi Secret Recipe dekat2 je ngan umah (Giant Equine). so order kami malam tu ni je aku order mee pho (vietnamese noodle) sebab teringat makan kat Ho Chi Minh dulu dan sepotong my favourite Chocolate Indulgence cake. but it was really nice having friends macam ni. kawan senang dicari, sahabat mungkin sukar ditemui.

overall aku sgt menghargai sahabat2 aku semua!! thanks uolsss!!! U make me happy on my besday!!!

2 ulasan:

  1. Happy Belated Bday Abg... =) Hehheheee Semoga Impian Tercapai... =)

    BalasPadam
  2. Thank you annam. Lama tak dgr citer. Anyway good luck to you too!

    BalasPadam