Selasa, 2 April 2013

Holaaa... Tambang Promo Kembali Lagi!!!

Salam uolsss!!! holaaaa.... tambang murah kembali lagikk ye!
Ni mai adik kakak, abang, pok cik, mok cik semua. mai aku nak habaq Air Asia duk wat promo lagik...
Hai macam biasa le, aku yang setia ni duk tunggu que lagi sejak malam tadi lagi gigih khenn nak grab mana-mana promo yang leh aku rembat. tapi macam biase ler.. time peak hour cam tu awal-awal memang jem teruk. so x dapat ler usha harga tiketnye.

satu tips yang slalu aku buat untuk grab tiket murah time promo free seat AA ni ialah korang kene gigih skit ler untuk bangun awal pagi lebih kurang dalam jam 5 pagi cam tu. time tu mmg sure korang leh browse dgn gumbira usha harga tiket ke mana2 destinasi pilihan ye. hehe...ni ler tips aku.

Ok berbalik pada harga yg AA tawarkan tu pulak, pada aku, harga die x la murah sangat. hanya utk beberapa destinasi je yang mmg betol2 murah. yang lain2 tu biase2 jugek. propa je lebih AA ni. tapi ape2 pun untuk promo kali ni aku grab jugek ye satu tiket. destinasinye ..... ermmmm
Tungguuuuu!!!! hehehe...

ape2 pun dah ade 4 destinasi yang dah masuk dalam list confirmation aku ye. dah cukup2 ler tu..
Untuk makluman korang, promo kali ni ialah untuk penerbangan yang bermula Januari hingga April 2014 ye.. kalau nak jenjalan dgn perancangan sendiri. time cam ni ler korang patut grab tiketnye. hehe
ok... selamat melancong lagik ye!!!

Adioss.... chaou chin chauuu!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan